VVBAD-memorandum aan de federale overheid naar aanleiding van de verkiezingen van 13 juni 2010
03/06/2010
03/06/2010
Naar aanleiding van de federale verkiezingen van 13 juni 2010 formuleerde de VVBAD haar wensen voor de sector van bibliotheken, archieven en documentatiecentra in een memorandum. Daarin vragen ze aan de federale overheid:
Meer informatie over dit memorandum leest u op de website van de VVBAD.